Keltai

Keltai

Automobilių ir keleivių keltai „iki rakto“ bei jų korpusai, pastaraisiais metais sudarė beveik pusę visos Vakarų Baltijos laivų statykloje gaminamos produkcijos. Sėkmingas, analogų Europoje neturinčių, projektų įgyvendinimas, tokių kaip didžiausias dujomis varomas keltas „Boknafjord“, pirmasis „žaliasis“ keltas Alandų saloms, modernūs ledo klasės draugiški aplinkai keltai „Saarema“,  – sklandaus ir efektyvaus projektų įgyvendinimo garantai.


Projektai

Didžiausias pasaulyje dujomis varomas keltas

didiausias-pasaulyje-dujomis-varomas-keltasBoknafjord“ keltas – reikšmingas projektas visai laivų statybos rinkai, žengiančiai aplinkosaugos keliu. Norvegijos Bokna fiorduose plaukiojantis keltas vadinamas draugišku aplinkai (environment-friendly), nes suskystintų dujų (LNG) variklių darbas paremtas „žaliąja“ koncepcija, kuri itin akcentuojama ne tik Norvegijoje, bet ir visoje Europos Sąjungoje.  Dyzelinius degalus keičiant gamtinėmis dujomis, sumažinamas išmetamų kietųjų dalelių bei sieros oksidų kiekis, o anglies dioksido išmetimas sumažinamas net iki 25 proc. Toks, dujomis varomas keltas nekenkia aplinkai, nes net...

Keltas FBLRT 10

keltas-fblrt-10Kelto ilgis – 66,4 m, plotis - 13,2 m. Keltas talpina 150 keleivių ir 51 lengvąjį automobilį. Kelto koncepciją sukūrė ir projektavimo darbus atliko Norvegijos laivų projektavimo kompanija „Multi Maritime AS“. Automobilių ir keleivių keltas priklauso Norvegijos keleivių ir krovinių pervežimo kompanijai „Fjord1“.  

Keltas “LIFJORD”

keltas-lifjordŠio kelto statybai buvo sunaudota 1010 tonų plieno, Vakarų Baltijos laivų statykloje pastatytas korpusas, atlikti visi vamzdynų darbai, tam tikrų įrengimų pastatymas, dažymas, izoliacija ir t.t. Projektas įgyvendinamas kartu su Norvegijos laivų statybos ir laivų remonto kompanija „Fiskerstrand Verft AS“, kurioje bus atlikti kelto „LIFJORD“ baigiamieji darbai.

Keltai “SAAREMAA1”, “SAAREMAA 2”, “SAAREMAA 3”

keltai-saaremaa1-saaremaa-2-saaremaa-3Visi trys „Saaremaa Shipping Company Ltd“ keltai, kurių gramzda 4 metrai, plukdo iki 150 lengvųjų automobilių, 12 treilerių ir apie 650 keleivių. Tai modernūs ledo klasės ir draugiški aplinkai keltai. 28 metrų aukščio keltuose iš viso yra septyni deniai, du iš jų skirti automobiliams. Vidutinis greitis abiem kryptimis jūroje ne mažesnis kaip 15 mazgų. Vieno kelto korpusui pagaminti sunaudojama 1700 t metalo. Saremos salų klasės keltai skirti plukdyti keleivius trumpais...

Keleivinis – automobilinis keltas FV 62

keleivinis--automobilinis-keltas-fv-62Vakarų Baltijos laivų statykloje buvo pastatytas kelto korpusas bei pagamintas kelto antstatas.  

Keleivinis – automobilinis keltas FV 61

keleivinis--automobilinis-keltas-fv-61Vakarų Baltijos laivų statyklos specialistai korpuse sumontavo vamzdynų sistemas, svarbiausius mechanizmus. Pagal pateiktą darbų specifikaciją korpusas buvo nudažytas.  

Keleivinis – automobilinis keltas FV 60

keleivinis--automobilinis-keltas-fv-60Vakarų Baltijos laivų statyklos specialistai korpuse sumontavo vamzdynų sistemas, svarbiausius mechanizmus. Pagal pateiktą darbų specifikaciją korpusas buvo nudažytas.  

Keleivinis – automobilinis keltas FV 59 "TIDEFJORD"

keleivinis--automobilinis-keltas-fv-59-qtidefjordqKelto statyboms sunaudota 1350 tonų plieno. Vakarų Baltijos laivų statyklos specialistai korpuse sumontavo vamzdynų sistemas, svarbiausius mechanizmus. Pagal pateiktą darbų specifikaciją korpusas buvo nudažytas.  Bendra visų “Vakarų laivų gamyklai” priklausančių įmonių atliktų darbų vertė statant keltą – 14,3 mln. LTL.  

Keleivinis – automobilinis keltas FV 58 "LAUVSTAD"

keleivinis--automobilinis-keltas-fv-58-qlauvstadq

Keleivinis – automobilinis keltas FV 57 "SAND"

keleivinis--automobilinis-keltas-fv-57-qsandqTai buvo devintasis Vakarų Baltijos laivų gamykloje pastatytas kelto korpusas. Bendra visų “Vakarų laivų gamyklai” priklausančių įmonių atliktų darbų vertė statant keltą – 7,08 mln. LTL.  

Keleivinis – automobilinis keltas FV 56 "PATO REAL"

keleivinis--automobilinis-keltas-fv-56-qpato-realqGreitaeigis keleivių ir krovinių gabenimui skirtas keltas “Patoreal”, gali gabenti iki 500 keleivių ir 60 lengvųjų automobilių. Kadangi keltas kursuos tik neilgus atstumus tarp Portugalijos salų, keleiviams laive įrengtos tik sėdimos patalpos. Vakarų Baltijos laivų statykla kelte sumontavo vamzdynų sistemas bei kai kuriuos svarbiausius mechanizmus.  

Keleivinis – automobilinis keltas FV 55 "ROLA DO MAR"

keleivinis--automobilinis-keltas-fv-55-qrola-do-marqŠis prie pietinių Portugalijos krantų operuojantis keltas talpinaiki 500 keleivių ir 60 automobilių.Bendra visų “Vakarų laivų gamyklai” priklausančių įmonių atliktų darbų vertė – 8 mln. LTL.  

Keleivinis – automobilinis keltas FV 54 "ØRLAND"

keleivinis--automobilinis-keltas-fv-54-qorlandqŠie Norvegijos fiorduose operuojantys keltai 38 (FV53) ir 50 (FV54) talpina iki 190 keleivių ir 160 automobilių. Statant kelto korpusą buvo sunaudota 900 tonų plieno ir 26,5 tonos aliuminio. Bendra atliktų darbų vertė - 3,3 mln. EUR.  

Keleivinis – automobilinis keltas FV 53 "YTTERØYNINGEN"

keleivinis--automobilinis-keltas-fv-53-qytteroyningenq

Keleivinis – automobilinis keltas FV 52 "LOTE"

keleivinis--automobilinis-keltas-fv-52-qloteq

Keleivinis – automobilinis keltas

keleivinis--automobilinis-keltas2 varomieji Caterpillar 3508 varikliai, greitis – 14 mazgų.  

Keleivinis – automobilinis keltas "NORD FJORD"

keleivinis--automobilinis-keltas-qnord-fjordqAutomobilinis – keleivinis keltas talpina iki 200 keleivių ir 54 automobiliui.  

Keleivinis – automobilinis keltas"JAEGGEVARRE"

keleivinis--automobilinis-keltasqjaeggevarreqKeltas skirtas automobilių ir keleivių transportavimui. Skirtingai nuo kitų Fiskerstrand Verft AS  kompanijai statytų keltų korpusų, itin daug dalių šiam laivui buvo pagaminta iš aliuminio (42 tonos).  

Keleivinis – automobilinis keltas"HALOGALAND"

keleivinis--automobilinis-keltasqhalogalandqKeltas skirtas automobilių ir keleivių transportavimui. Keleivių skaičius -  250.  

Keleivinis – automobilinis keltas"MALANGEN"

keleivinis--automobilinis-keltasqmalangenqKeltas skirtas automobilių ir keleivių transportavimui. Statant keltą sunaudota 9 tonos aliuminio.